Ulotki to jedne z najpopularniejszych materiałów reklamowych. Za pomocą ulotek można sprawnie dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów i przedstawić im ofertę firmy. Wymienione materiały są dobrym sposobem na reklamę i zwiększenie rozpoznawalności, a także na budowę pozytywnego wizerunku biznesu. To nie koniec zalet ‒ druk ulotek nie generuje wysokich kosztów.
Handel i usługi nie mogą obyć się bez skutecznej reklamy. Przy tak dużej konkurencji warto pomyśleć o stosunkowo tanich, ale też efektywnych formach promocji. Ulotki reklamowe od lat cieszą się popularnością. Ulotki są jednymi z najprostszych form dotarcia do potencjalnych klientów – doskonale sprawdzą się jako promocja nowo powstałej restauracji, baru, czy salonu kosmetycznego.
Ze względu na liczne zalety i stosunkowo niewielki koszt wydruku, ulotki znajdują szerokie zastosowanie, sprawdzają się podczas akcji promocyjnych i społecznych, w czasie festynów, targów czy wszelkiego typu imprez masowych.
Na wydruk wymienionych materiałów decydują się firmy i przedsiębiorstwa o różnej wielkości i różnym profilu działalności, między innymi:
Profesjonalnie zaprojektowane ulotki z zachowaniem wysokiej jakości druku, to najlepsza wizytówka.
Poręczna forma, treściwość, bezpośredni sposób dystrybucji, pozwalają na dotarcie do dużego grona odbiorców. Dodatkową zaletą ulotek jest możliwość wydruku w dużym nakładzie oraz niska cena przeznaczona na promocję swojej firmy.
Nasza drukarnia od lat zajmuje się przygotowywaniem ulotek. Działamy kompleksowo ‒ od przygotowania spersonalizowanego projektu, po dobór formatu ulotki, rodzaju papieru, (na przykład kredowy lub offsetowy) oraz gramatury.
Wspólnie z klientem ustalamy czy ulotka ma być wydrukowana na papierze matowym czy błyszczącym, sprawdzamy czy lepszym rozwiązaniem będą ulotki standardowe czy składane, ustalamy też rodzaj uszlachetnień, na przykład uszlachetnienie lakierem.
Warto pamiętać, że ulotka to nie tylko design, ale również przydatne dla potencjalnych klientów informacje na przykład takie, jak:
Koncentrujemy się na tym, by jakość naszej pracy spełniała najwyższe standardy. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii i specjalistycznych urządzeń drukowane przebiega sprawnie.
Wielu z naszych klientów zastanawia się czy lepsze i bardziej ekonomiczne rozwiązanie stanowi druk ulotek w technologii cyfrowej czy offsetowej. Jaka jest odpowiedź? Już wyjaśniamy!
W przypadku technologii cyfrowej istnieje możliwość wydruku ulotek bezpośrednio z pliku wygenerowanego do wersji elektronicznej (pdf. lub doc), dzięki czemu termin realizacji jest skrócony do minimum, a materiały można otrzymać od ręki. Taka technologia jest opłacalna w przypadku niewielkich nakładów.
Druk offsetowy to rozwiązanie zalecane w przypadku dużych nakładów. Przygotowane materiały wyróżniają się bardzo dobrą jakością lecz czas oczekiwania na realizacje jest jednak dłuższy niż w przypadku druku cyfrowego. W przeciwieństwie do druku cyfrowego, wykorzystać tutaj można kolory złoty i srebrny.
W ofercie drukarni znajda Państwo wiele podstawowych formatów ulotek reklamowych. Drukarnia może wykonać ulotki o nietypowy kształcie np. zawieszkę na klamkę, taki oryginalny format ulotek może wyróżnić markę spośród konkurencji i zwrócić uwagę potencjalnych klientów.
W druku ulotek reklamowych oferujemy szeroki wybór papieru kredowanego matowego lub z połyskiem w gramaturach od 115 - 350g.
Kolorowy CMYK Euroskala (zdjęcia, grafika, loga, itp.).
Kolory specjalne Pantone (złoty, srebrny, inne niedostępne w CMYK)
Druk ulotek odbywa się w technologii offsetowej lub cyfrowej w zależności od nakładu.
Wydruk ulotek może zostać uszlachetniony w lakier całościowy lub wybiórczy oraz laminat foliowy mat/połysk.
Do druku ulotki należy dostarczyć projekt graficzny w formacie PDF /X-3 wykonany w oparciu o makietę projektu dostępną przy konfiguratorze ulotki znajdującym się na stronie drukarni.