Projekt do druku folderów reklamowych należy dostarczyć w formacie PDF / X-3 wykonany w rozmiarze zgodnym z makietą zamawianego produktu.
Szczególną uwagę przy projektowaniu folderu należy zwrócić na miejsca zgięć (falców). Niektóre sposoby składania folderów reklamowych są niesymetryczne dlatego przód i tył makiety różnią się od siebie.
Makieta do projektu foldera oraz jej opis są dostępne na stronie konfiguratora produktu.
W przypadku gdy nie posiadasz własnego projektu foldera reklamowego, możesz zamówić go w naszej drukarni.
W druku folderów reklamowych oferujemy szeroki wybór gramatur kredowanego papieru matowego lub z połyskiem.
Foldery drukowane na grubym papierze (powyżej 200 g) wymagają dodatkowego procesu bigowania przed ich złożeniem w celu uniknięcia pękania papieru podczas składania (falcowania).
Bigowanie polega na tłoczeniu rowka w folderze reklamowym po czym następnie dokonuje się składania (falcowania).
Foldery drukowane na papierze kredowanym 350g dostarczamy bigowane - bez składania, (rowek bigu pozwala na łatwe ręcznie złożenie).
Do druku folderów reklamowych o małym formacie :
polecamy papier kredowany 130g lub 170g z połyskiem.
Do druku folderów reklamowych o dużym formacie :
polecamy papier kredowany 170g i 200g.
Przy druku folderów reklamowych dostępnych jest wiele możliwości ich składania
Wyróżniamy następujące sposoby składania (falcowania) folderów takie jak:
Druk folderów odbywa się w pełnym kolorze palecie Euroscala CMYK w rozdzielczości 2400 DPI.
Opcjonalnie w druku folderów może być zastosowany kolor specjalny z palety Pantone, np. złoty, srebrny lub inny niedostępny w palecie CMYK.
Wydruk może być uszlachetniony laminatem foliowym mat/połysk i/lub lakierem całopowierzchniowym lub wybiórczym.
Drukarnia może dodatkowo wykroić folder w nietypowy kształt lub wyciąć w nim np. okno.
W razie dodatkowych pytań na temat druku folderów reklamowych zapraszamy do kontaktu